Pustynne Pięści Użytkownik z piasku tworzy Pięści które są z Piasku. Łapy takie są dość wytrzymałe i nie wystarczy broń do ich rozwalenia. Mogą one ścisnąć, złapać czy unieruchomić przeciwnika na wolę użytkownika. Energia: 3.000
Piaskowa Tarcza Użytkownik tworzy przed sobą piaskową tarcze która chroni go przed niektórymi zaklęciami bez naturowymi którą może wykorzystać potem do ataku. Energia: 3.000
Piaskowy Klon Użytkownik tworzy piaskowego klona który wbrew pozorom nie jest łatwy do zniszczenia. Zniszczenie klona jest tak trudne jak zabicie użytkownika bowiem posiada on tą samą wytrzymałość co ludzkie ciało, statystyki, umiejętności, Zaklęcia. Dodatkowo klon może się regenerować oraz władać swoim ciałem na poziomie molekularnym co oznacza że może zrobić sobie dziurę w piaskowym brzuchu a potem powrócić do normalnej formy. Energia: 8.000
Rozpad Piasku Jeżeli teren walki to w większości piasek i jest go bardzo dużo użytkownik wystawiając rękę decyduje w którym miejscu piasek ma się zapaść powodując efekt ruchomych piasków. Energia: 5.000
Piaskowe Więzienie Na komendę użytkownika piasek zbiera się wokół przeciwnika otaczając go a wtedy szybko wiruje wokół niego tworząc kopułę. Możemy na życzenie zacisnąć ją powodując zmiażdżenie ciała. Energia: 6.000
Piaskowe Igły Piaskowe igły to najniebezpieczniejsza technika Piaskowa polegająca na stworzeniu ostrych, dużych igieł które powstają z piasku pod przeciwnikiem. Przeciwnik nie posiadające 35 Reakcji oraz 30 Szybkości nie jest w stanie uniknąć tej techniki. Energia za Igłę: 2.000
|