Laptor - 2013-11-09 17:30:51

Czarna Bariera
Użytkownik otacza się czarną energią w dowolnej chwili. Magia przybiera kształt kuli i chroni użytkownika.
Energia: 3.000

Mroczny Promień
Z wystawionej ręki lub rąk zaczyna tworzyć się kula czarnej energii która przybiera kształt promienia wystrzeliwanego wprost na przeciwnika.
Trafienie tym zaklęciem oprócz bólu powoduje cząstkę dobrej strony.
Energia: 3.500

Pomroczne Tornado
Po paru skomplikowanych ruchach rąk tworzone jest małe tornado przed użytkownikiem które z każdym momentem rośnie przybierając również na sile. Wszystko w okolicach 5m od tornada jest w nie wciągane i niszczone. Wielkość jak i siłą zależy głównie od rangi.
Energia: 6.000

Duch Śmierci
Przyzwany duch jest tak na prawdę częścią mrocznej duszy użytkownika który jest bardzo szybki i zwinny. Jego cel to dotarcie do przeciwnika a następnie "wstąpienie" w jego ciało co powoduje 3sekundowe duszenie się.
Energia: 5.000

Cisza
Cisza to gwałtowne zniknięcie wszelkiego światła na polu walki oraz wyciszenie wszelkich dźwięków. Użytkownik może wtedy atakować z ukrycia ponieważ Cisza nie działa na niego.
Energia: 8.000

One Zero
Jedno z najpotężniejszych zaklęć Ciemności. Zaklęcie przyzywa setki fantomów które rzucają się na osobę wskazaną przez przyzywającego. Fantomy wyżerają co chwilę kawałek duszy co skutkuje jej całkowitym usunięciem.
Energia: 10.000

Czarna Fala
Drugie z potężnych zaklęć ciemności. Użytkownik z rąk wylewa czystą ciemność która formuje się w gigantyczną falę tsunami. Fala taka jest zdolna zabić przeciwnika poprzez udławienie się czarną magią tak samo jak wodą.
Energia: 10.000

www.bunt.pun.pl www.biomaterial.pun.pl www.aaauni36.pun.pl www.wwe-game.pun.pl www.aktywnidziennikarze.pun.pl