- Przygoda przypomina zwykłą misję drużynową. Niestety w rzeczywistości Przygoda jest dla wyjątkowych graczy o wyjątkowej sile. - Każdy z graczy musi korzystać z KP tej którą wysłał w danym dniu. Używanie przedmiotów czy Zaklęć zdobytych po tym czasie jest surowo zabronione. - Podczas Przygody gracze mogą robić co im się podoba. Nawet przeszukiwać zwłoki wroga w celu zwiększenia swojego Ekwipunku. - Przygoda trwa bardzo długo. Pod koniec zostanie wyznaczona wam nagroda przez Prowadzącego. - Wspomniane punkty nie są dopisywane do kart uczestników po każdym rozdziale, lecz sumuje się je i wpisuje wszystkie na raz po zakończeniu ostatniego rozdziału - Prowadzący Przygody opisuje w drobnych szczegółach to co wy powinniście wiedzieć. Ma on wpływ również na wasze postacie. - Prowadzący na koniec każdego, swojego posta decyduje do kogo należy następny ruch - Gracze nie mają prawa kwestionować decyzji prowadzącego dotyczących przebiegu zdarzeń -Prowadzący ma prawo do wprowadzenia postaci zastępczej w wypadku, gdy któryś z graczy zakończy grę lub stanie się nieaktywny - Zalecane jest by gracze zawierali w swoich postach odczucia i przemyślenia postaci. Myśli powinno się przedstawiać przy użyciu gwiazdek, np. *Kurde ile to jeszcze potrwa?*, natomiast jeżeli chodzi o zwykłe wypowiedzi wymaga się używania myślnika na początku, np. - Pomóżcie mi! oraz na początku i na końcu posta użycie [.i] oraz [./i] (Bez kropek) - Podczas Przygody gracze mogą zdobyć specjalne bronie, nowe techniki czy nawet nigdzie niespotykane przedmioty - Istnieje także możliwość rozwoju na wyższy poziomu umiejętności, Magi, Zaklęcia czy statystyk. niestety ma to miejsce rzadko i tylko wtedy gdy gracz wyraźnie wykazuje nad przyrodzone umiejętności gry. - Śmierć w Przygodzie oznacza skreślenie z listy uczestników i uniemożliwia danemu graczowi dalszą zabawę - Wszelkie artefakty, umiejętności oraz inne nagrody zdobyte w Przygodzie są dodatkowe, czyli nie wliczają się imitów obowiązujących normalnie na forum
|